CRM deelt haar kennis graag


overzicht

Datum:
17 mei 2017
Door:
Michel van Roon
Filters:
Nieuws
Reacties:
0

 

Het leuke aan ons vak is dat we ons altijd in allerlei onderwerpen moeten vastbijten. Onderwerpen die actueel zijn in de branche en waar klanten hun strategie op willen aanpassen. Maar soms zijn die onderwerpen ‘groter’  en komt de landelijke pers je op het spoor. Een kleine samenvatting tref je hier onder. 

Fraude bij import van gebruikte auto’s

Jeroen van den Broek overkwam dit bij de discussie over fraude bij import van gebruikte auto’s. Als gebruikte auto expert is hij ook voorzitter van Stichting RETM en hij werd aan de tand gevoeld door BNR. Wil jij weten wat Jeroen vindt van malafide partijen die de branche in discrediet brengen? Luister het hier na.

Blik op de markt

In het eerste kwartaal van 2017 was de import van gebruikte auto’s ongekend groot. Maar wat is er nog meer te vertellen over de markt? De komst van Hybrides op de gebruikte auto markt en de verdere digitalisering van het autobedrijf zijn en blijven een onderwerp dat aandacht blijft vragen. Automotive-online interviewde Thijs de Baaij (autobedrijf van het jaar), Gerard ten Buuren en Michel van Roon. Het artikel op Automotive Online lees je hier.

Digital Sales Power

Naast de occasion expertise, ontwikkelde CRM  onder de titel Digital Sales Power expertise op over online verkoop & marketing.  Daarbij ondersteunen we autobedrijven om tot echte ‘clicks & bricks’  bedrijven te ontwikkelen. Paul de Vries, bij uitstek online marketing pionier was het ook opgevallen en nodigde Michel van Roon uit om zijn visie op de branche en zijn opgedane kennis te delen.

De DCDW podcast tref je hier!

Grip op je autobedrijf

Ook aan het universeel kanaal gaat de digitalisering niet voorbij. Vakblad AMT nodigde haar lezers uit voor ‘ Speedsessies Grip op je Autobedrijf ‘ tijdens haar AMT Live evenement. Als een soort proeverij van het meerdaagse Grip op je Autobedrijf programma. Een programma dat breed wordt gedragen, mede door de support van de Automotive Academy.

Wij mochten de universele autobedrijven meenemen in de gedachten van de klant en hoe deze communicatietechnologie gebruikt. Kern van deze speedsessie: “Zorg dat je niet alleen verstand hebt van autotechnologie, maar bekwaam je in communicatie technologie”.  

Meer over het Grip op je autobedrijf programma lees je op  de programma website.

Schrijver


Michel van Roon
Michel van Roon - Senior Consultant / Oprichter

“Zonder weerstand geen glans”

Commercieel zwaargewicht en transformatiespecialist in de autobranche. In staat complexe materie plat te slaan in hapklare porties. Inspireert mensen en structureert processen. Tilt teams naar een hoger niveau met één doel voor ogen: plezier en prestatie samenbrengen.

Meer nieuws