Sales & marketing


Informatie


1-daagse workshop
€ 395,-

September 2013

Schrijf je nu in! 

Inschrijven

Sales & marketing


Consumenten oriënteren zich anders bij de aankoop van een auto dan voorheen. De beschikbaarheid van nieuwe technologie zorgt voor een veel groter en bovendien super transparant aanbod. We hebben te maken met een echte kopersmarkt. Weet jij hoe je daar maximaal op inspeelt? Hoe je leads genereert? En ze in klanten omzet? Of laat je kansen onbenut? Bij CRM leer je de spelregels kennen van (online) marketing en sales en ze toe te passen in jouw voordeel.  

Interesse?

Deze training geeft je handvatten voor de marktbewerking van vandaag én morgen. Waarin offline en online één wereld zijn, waarin jij leads genereert én klanten aan je verbindt. Na een intake gesprek stellen we een maatwerk training voor je samen. Neem contact met ons op over de mogelijkheden.

Programma


In de ochtend analyseren we de auto markt op het gebied van verkopen, gebruikte media en consumentengedrag. Samen inventariseren we op welke wijze het eigen autobedrijf inspeelt op de behoeften en aankoopgedrag van de consument. Deze 'gap aanalyse' vormt het uitgangspunt voor het middagprogramma.

Kon je vroeger als autobedrijf de consument zelf vinden, moet je tegenwoordig er voor zorgen dat de klant jou vindt. Hoe je dat doet en welke media je daarbij kunt inzetten vormt het hart van het middagprogramma van deze training. Per medium wordt bepaald welke functie ze voor het eigen autobedrijf vervullen. Maar leadgeneratie is slechts de start van het verkoopproces. Hoe ga je om met binnengekomen leads? Hoe optimaliseer je je marketing budget om het maximale aantal leads te genereren? Hoe maximaliseer ik mijn conversie van cold lead naar hot lead?

Aan het einde van de dag ga je naar huis met een kant en klare strategie waarmee je de klant 'uit de cloud' trekt en daarna van cold lead opwarmt tot hot lead. 

Meer trainingen