Nieuws


Bootcamp op Bovagjaarcongres


Datum:
06 oktober 2014
Door:
Jeroen van den Broek
Filters:
Events
Reacties:
0

De titel van het komende Bovag Jaarcongres van de Onafhankelijke Autobedrijven is “Winnen is Meedoen”. Het belooft een interessant congres te worden met diverse Bootcamps verzorgd door verschillende sprekers. Michel van Roon neemt de bootcamp “Positiespel en teamwork in marketing & sales” voor zijn rekening. Lees meer  

Marktgericht Inkopen krijgt vervolg: Marktgericht Budgetteren


Datum:
06 oktober 2014
Door:
Jeroen van den Broek
Filters:
Events
Reacties:
0

De eerste workshop Marktgericht Inkopen van 12 juni jl. is succesvol afgerond. Met een compacte groep used car professionals zijn we aan de hand van concrete en lokale marktcijfers aan de slag gegaan. Hoe kun je de gebruikte auto markt beter bewerken? Hoe kom ik erachter wat ik moet inkopen zodat je meer kunt verkopen? Lees meer  

Gratis workshop Marktgericht Inkopen


Datum:
01 mei 2014
Door:
Michel van Roon
Filters:
Events
Reacties:
0

Gebruikte auto's zijn steeds vaker een sterk fundament onder de bedrijfsvoering van het autobedrijf. Maar inruilen, het valt niet mee als de markt in de min staat. En bijkopen? Wie heeft de bekende rentals uit de meer zonnige landen al geprobeerd? En leverde die een goed rendement? Verkocht je ze aan een lokale klant? Want verkopen in je eigen gebied dragen bij aan het lokaal rijdend wagenpark. Alleen met die klanten vul je de werkplaats. Lees meer  

Remarketing Event: 25 maart Almere


Datum:
25 februari 2014
Door:
Michel van Roon
Filters:
Events
Reacties:
0

Op dinsdag 25 maart vindt alweer het vierde Remarketing Event plaats, dé ontmoetingsplaats voor automotive remarketing professionals. Jeroen van den Broek is gastspreker op dit event en neemt je mee in de trends en ontwikkelingen van de remarketing sector. Lees meer  

Michel van Roon spreker op Driving Business Event


Datum:
30 oktober 2013
Door:
Michel van Roon
Filters:
Events
Reacties:
0

Bijblijven in occasions en aftersales. Tijdens het Driving Business Aftermarket Event op 14 november informeert Automobiel Management, onder leiding van Luc van Bussel, over de belangrijke trends, ontwikkelingen en kansen en bedreigingen in de branche. Michel van Roon levert bijdrage op het gebied van effectieve inzet van social media voor het autobedrijf. Lees meer  

Effectief gebruik van Social Media


Datum:
26 juni 2013
Door:
Michel van Roon
Filters:
Events, Nieuws
Reacties:
0

De autobranche transformeert zich in rap tempo. Vanuit een product en locatie georiënteerd businessmodel ontwikkelen zich nieuwe online en hybride bedrijfs- en communicatieconcepten. Veranderend consumentengedrag in combinatie met Sociale Media zijn belangrijk bij deze veranderingen. Maar hoe ga je daarmee om? Lees meer