De titel van het komende Bovag Jaarcongres van de Onafhankelijke Autobedrijven is “Winnen is Meedoen”. Het belooft een interessant congres te worden met diverse Bootcamps verzorgd door verschillende sprekers. Michel van Roon neemt de bootcamp “Positiespel en teamwork in marketing & sales” voor zijn rekening.
Kern van zijn workshop zal het lokaal positioneren van het autobedrijf zijn. Hoe creëer je je eigen concept? Hoe verleid je de klant om juist bij jou klant te worden of te blijven?
Hoe je je bedrijf in de markt bekend maakt, heet positioneren in marketing termen. Maar rondom positioneren hangt een zweem van abstractie en marketing priet praat. Toch kun je als garagist met simpele maatregelen je bedrijf op de kaart zetten. Hoe je dat doet, dat kom je te weten als je het congres op 7 oktober bezoekt. We verwelkomen je graag bij onze ‘bootcamp’.
Teamplayer bij uitstek. Empatisch in de samenwerking maar kritisch in de analyse. zoekt altijd naar slimme en pragmatische oplossingen. Geeft niet snel op. Combineert zijn ervaringen als trainer, coach en automotive retailer.