Stichting 100% Onderhouden geeft een keurmerk uit die het door de fabrikant voorgeschreven onderhoud controleert. Alleen wanneer het onderhoud volgens de regels is uitgevoerd, kan de occasion met het 100% Onderhouden label te koop worden aangeboden. Een belangrijke stap in de transparantie van de occasionhistorie en aanzienlijke tegemoetkoming in de wens van de klant: exact te weten welke kwaliteit hij koopt. Deze zekerheid vertegenwoordigt een waarde van honderden euro’s per transactie.
Om de leden van 100% Onderhouden op effectieve wijze te instrueren en trainen werd CRM gevraagd een webinar te ontwikkelen. Het geeft antwoord op de vragen: ‘Wat betekent het voor de klant?’, ‘Hoe pas je de filosofie toe op je eigen voorraad?’, ‘Veel gestelde vragen uit de praktijk?’ en ‘Hoe benut je het keurmerk commercieel?’
CRM bleek de aangewezen partij om de content van het webinar te verzorgen als bekend voorvechter voor transparantie en zekerheid in de occasionmarkt. Want alleen op die manier blijft ‘gebruikt’ een prima alternatief voor nieuw. Wist je dat ruim de helft van de aanbieders nu al adverteert met ‘dealeronderhouden’ of inclusief onderhoudshistorie? De roep om een keurmerk valt niet meer te ontkennen.
Bel de stichting 0347-23 80 01 of bekijk de website 100procentonderhouden.nl.
Commercieel zwaargewicht en transformatiespecialist in de autobranche. In staat complexe materie plat te slaan in hapklare porties. Inspireert mensen en structureert processen. Tilt teams naar een hoger niveau met één doel voor ogen: plezier en prestatie samenbrengen.