In de steeds veranderende gebruikte-automarkt is in- en verkopen uitdagender dan ooit. De consument verandert, de branche evolueert, de economie hapert. Dit vraagt om dynamische ‘remarketing oplossingen’. Ben jij klaar voor de nieuwe markt? Een vraag die op 21 maart 2013 centraal stond tijdens de 3e editie van het Remarketing Event.
Als sponsor van het evenement leidde Michel van Roon de workshop ‘gebruikte auto als business driver’. Benieuwd naar de aanpak van Autobedrijf van het Jaar 2012, Marco van Beek, ging hij met hem het gesprek aan. Van Beek laat zien dat hij het traditionele ‘aandacht hebben voor de klant’ goed weet te vertalen naar nieuwe communicatiekanalen, zoals LinkedIn, Twitter, Facebook en Youtube. Puur omdat hij wenst te zijn, waar de klant de aanwezigheid van Autobedrijf Marco van Beek relevant vindt. Nu eens is dat aan de Oldemarktseweg in Steenwijkerwold, dan weer op Facebook of LinkedIn.
Concluderend sluit Van Roon af met de volgende learnings:
Ben je niet op het Remarketing Event geweest, maar heb je wel interesse in de presentatie? Hij staat voor hier voor je klaar.
Commercieel zwaargewicht en transformatiespecialist in de autobranche. In staat complexe materie plat te slaan in hapklare porties. Inspireert mensen en structureert processen. Tilt teams naar een hoger niveau met één doel voor ogen: plezier en prestatie samenbrengen.